onsdag 27 januari 2010

Gårdagen

Igår fyllde min söta lillebror 14 år ! ;o Så GRATTIS till honom, min älskade lilla fjortizzz ! Hihii.
Och igår var mamma Jenny riktigt trött.
Det är så att min son grymtar och grejar när han sover. Låter ibland som en gris och sen som en häst. Och jag är väldigt lättväkt så vaknar för minsta lilla knorr.
Sen är ju som sagt den här bäddsoffan ingen höjdare.. Men men.

Orkade tillsist kliva upp.. Då klädde vi på oss rikligt med kläder igen och så tog vi bilen till MM och handlade lite med mamma, Elliots mormor.
Vi behövde blöjor ! Och sen tänkte jag prova latexnappar till lillprinsen, istället för silikon napparna. Men tror inte Elliot kommer vilja ta napp, men men.. Man får se. Han är så lugn och snäll så behövs nog inte ens någon napp. Men det som skulle vara bra är att när han blir så tuttsjuk, att kunna ge honom nappen då vore skönt. Men det går nog bra ändå. :)
Sen köpte mamma Jenny hårfärg. Det är dags att göra något åt det här hemska håret.. Så blir mer blondering !

Efter handlingen kom Anna & Annso på besök. De höll lillkillen och gav han så många komplimanger. Anna funderade till och med på att gifta sig med lillsnyggot.
Men mamma Jenny säger: "Glöm det, kärring!". ;) <3

Köpte även semlor som vi mumsade i oss. Smaskens !
Och så köpte vi "Sommar med Göran", så den tittade vi på under kvällen.
Jag, mamma, sys & Elliot. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar