fredag 29 januari 2010

Nu är det Fredags mys !

(Mamma är lite dum mot lill mysen Elliot)

"If you think I´m cool you should see my Dad"






Niklas kom hem klockan tre. Hade hänt en massa med Peters skoter eller nå. Och så var Jens, Nelly och Jocke med.
Jaja, jag & Elliot hade haft det så mysigt så vi struntade i vilket. :b
Nu har vi lagat mat, kycklingfilé och pommes, mums !
Så nu har vi dukat fram den stora godispåsen och colan. Sitter vid tv:n och väntar på att vår son ska vakna och vilja ha lite mat.
Ikväll blir det Let´s Dance och den nya serien på fyran, verkar hur rolig som helst !
Hade tänkt åka en sväng till Frida & Lina, för dom ska bjuda på mat.. Men tror inte jag orkar. Har så ont i huvudet, är nog pga lite sömnbrist..
Min syster håller på att experimentera med hennes hår, har sms-kontakt. Och jag är såå nyfiken på hur det blir och vad det är hon gör. Jag vill också !! Hoppas mamma har tid i helgen eller till veckan.
Nu ska vi mysa, grabbarna och jag !
Ha en trevlig kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar