fredag 29 januari 2010

Fredag förmiddag

Klockan tio imorse var vi på BVC och vägde lille Elliot.
Han har nu gått upp till 3600 och var 51 cm lång.
Jag ser ju att han blivit betydligt rundare men så mycket hade jag inte ens vågat hoppats på. ;o

Vi stack sedan på Coop för att inhandla lite för helgen, storhandla gör vi på Måndag.
För förhoppningsvis blir Niklas hemma nästa vecka, eller åtminstonde i Gävle och då pendlar han.
Sedan åkte vi på Apoteket. Sen bar det av hemåt.

Jag har nu dammsugit av hela nedervåningen.
Niklas lovade att ta övervåningen, och hämta in ved OCH ta Majas kattlåda...
Men så kom Jocke med skotern, och jag lovade att Niklas skulle få följa med honom, för det var ju en sån liiiiiiiiiiiiten sväng.
Men än så länge har jag inte sett till han, och det var nog några timmar sen de åkte.
Vedlådorna står i hallen, Majas låda är orörd och övervåningen vågar jag inte ta för då blir Elliot ensam här nere.
Och han ser ut att sova så skönt så vill inte bråka på honom.. Hm. :/
Så mitt råd till Er.. Lita aldrig på en Rengjöbo.
För en sak som ska gå "snabbt" för dem tar en evighet.

Nu ska jag titta på min son, som sover sött och gör roliga minner.
Hoppas han vill ha lite mat snart, hihi.

1 kommentar:

  1. haha aa har märkt att en sak som går snabbt tar evigheter.. ;) dom vet inte vad en liten stund är tydligen ;S

    SvaraRadera