måndag 4 januari 2010

Trött..

Nu har vi storhandlat på Coop och så blev det en snabbis på Rusta och A&H.
Sen for vi hemåt och startade diskmaskin och plockade in varor.
Har röjt undan julen nu, helt själv. Har så fruktansvärt ont i ryggen nu.. Tar mig nog inte upp ur sängen imorn. Aj aj.
Blev lite sur på Niklas för att han inte hjälpte mig.. Men han är väl trött efter jobbet han också, men ändå.. Han märker nog att jag är sur, för nu tänker han hänga tvätten åt mig.

Alla tomtarna och några stakar och stjärnor är nu ner plockade.. Ser riktigt tomt ut, men ska leta fram alla prydnads saker och sånt imorn, och försöka byta gardiner. Vill köpa nya gardiner, hiih. Säger jag det till Niklas blir han tokig. Haha.
Man märker en stor skillnad mellan lägenheten och huset. Det är mycket mer att göra i ett hus. Jaja, hållt på i evigheter känns det som. Blir nog ingen sömn för mig inatt, för ryggen kommer nog vilja gnola på ett tag till.

Blir att plocka i en massa saker imorn, ska försöka orka och hinna in till stan också, men bara en snabbis. Verkar bli kallare igen, så då måste jag vara hemma och elda.
Jaja, får helt enkelt se vad min kropp orkar. Jag måste ju lyssna på den numera..

Säger God natt nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar