måndag 4 januari 2010

Jag blir tokig !

Alltså man kan inte ha så mycket otur på en och samma dag.. Suck.
Började att jag skulle ut till bilen imorse, blåste och det var kallt. Sätter mig på skinnsätena som var ännu kallare, krånglar med fårskinnet som jag har i bilen och sitter på. Stuttar med magen i ratten, och förbannad blir jag. Tappar min nybrända CD-skiva på pasagerargolvet, så försöker böja mig framåt och åt sidan med min jättemage, och det gör också ont. Stackars bebis förresten ! Jaja, fastnar med jackan i handbromsen, och vid det här laget är jag så förbannad och gråtfärdig och tyckte så synd om mig själv att jag tänkte ge upp mina tankar om att ens ta mig någonstans idag.. Men men, envis som man är lyckades jag få tag på CD-skivan (hade gått mycket fortare och varit betydligt enklare om jag bara klivit ut bilen och gått runt, men men) den var full i repor, men som tur var gick den att spela. Det var kanske det som räddade den här dagen, vad vet jag.. Fastnade sedan i bildörren med snörena på mina vinterskor, inte bara en gång utan TVÅ !
Får iaf inte igång någon eld nu, och jag orkar inte hålla på. Är trött, hungrig och jag fryser ! Längtar efter min Niklas ! Snyft.
Har tänt en massa värmeljus, och nu ska jag gå upp och klä på mig ett lager till. Sen tänkte jag göra en köttfärspaj, om jag nu minns hur man gör.. :b

Hann aldrig på stan med mamma & sys idag, det blev Karlssons och Dollar ist. Tar nog stan imorn, för måste inhandla lite mer grejs till scrapbooken, sen ska jag börja pyssla med de. :)

Ska planera mat för veckan så jag & Niklas kan åka och storhandla ikväll också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar