torsdag 28 januari 2010

Home sweet home

Ja, nu är man äntligen hemma i Rengsjö, i våran soffa framför våran tv.
Eldar och myser i lugn och ro med mina två älsklingar.
Inge illa menat familjen hemma i Bollnäs, för jag älskar att vara hos Er, med Er.

Idag har jag varit helt slut.. Hade jätte svårt att sova i natt, Elliot också. Han var klar vaken mellan 02:00 och 04:00.
Men jag ska väl vara glad och tacksam över att han inte skriker och är arg. Så det är jag faktiskt glad över, men när man är i den trötta situationen under natten så är psyket inte på topp.

Men men, mormor kom imorse med stickningen hon gjort åt Elliot. Så himla sött och fint !
Ska lägga ut bilder på det senare nåt tag. Men han måste växa lite till.

Men Niklas som inte sett Elliot sen i Söndags tycker att han växt enormt mycket. Och jaa, visst syns det att han blivit stor. Men det är ju också bra på ett vis. :) Fast mamma Jenny vill ha honom liten.
Imorn blir det vägning och mätning inne på BVC i Bollnäs, ska bli riktigt spännande och se hur mycket lillkillen gått upp. Hiih.
Ska vara där klockan tio, så det känns lite tungt. Hade viljat haft sovmorgon, hehe.

Nu ska vi mysa vidare framför Robinson.
Go kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar