tisdag 14 februari 2012

Alla ♥ Dag!!

Elliot snodde syrrans nappflaska med välling.
Var dock läääängesen han slutade med välling.. Men "naam-naam" sa han. ;PElvira har ju som sagt knappt ätit idag. Men välling har gått i..
Och tur är väl de! Får så ont i mamma hjärtat när hon inte äter ordentligt!Traktorn som jag köpte till min prins. Var ett släp med också.
Måste ju provköra i snön. ;)De här fixade jag och viran igår till pappa Niklas.
Är lite chockad över mig själv faktiskt. ;)
Jag är för "hård" för sånt här.
Tycker det är lite fånigt, larvigt osv.
MEN! Jag har saknat blommor, men varför ska bara killarna uppvakta.
Jag vill visa min tacksamhet och kärlek till honom. Så det blev så här, den här gången iaf.
Kanske var första och sista! ;) Haha!

Busat och lekt på barnens rum.
Elliot har varit väldigt sur mot Elvira idag, och det är faktiskt ovanligt.
Hon har knappt fått lekt med nånting.
Och det gör mig galet arg!!
En fin rosa bil! Och finaste killen! :)För att fördriva tid med trötta barn så fick dom bada.
Och det ääälskar dom ju!! ;)Trött nybadad söt tjej!
Var svår sövda ikväll. Båda två!! Suck! :/
Jag har testat sminka mig inför rockfesten på lördag.
Och gud så jag skrattade! Jag såg ut som spöketlaban!
Jag kan verkligen inte måla med svart eyeliner, svart kajal, svart ögonskugga osv. Såg ut som att jag knappt hade några ögon.. :P Haha! Såå Elin Trygg, hjääälp!!
Nu ska jag mysa en stund innan jag ska bädda ner mig och vänta på Niklas. :)
Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar