söndag 19 februari 2012

Roooock´n´roll!!!

Först kom fina Malin till mig och vi korkade upp vin och cider. :)
Pratade över en timme innan resten droppade in. ;)Niklas, eller ska vi säga trött och sliten?!Helen, jag & Malin.Snyggo Anna. En hungrig och arg Anna. ;) Haha!
Beställde hem pizza, göööött!Pizza och grogg är grejjer de.
Helens special! Hon kan hon. ;)Norling.Anna Bengtsson.Malin Ström.Malin Jonsson.Jocke, Trosten & Jimmy.De söta chaffisarna, Ann-sofie och Hannah.Spelade sanning och konsekvens och hade allmänt trevligt!!! :)Vi åkte sist, låste dörren..
Och här är vi påväg ut, jag och mina älsklingar
Anna & Helen. :)
Åkte till Dönje för att fira dom här små pullorna
Lina & Frida.
Anna & Klara.Jimmy Nilsson.Malin.Jonna, Anna, Malin och Emil.Jocke och Niklas.. Herreguuuud! ;) Haha!Sophie, Trosten och Micke.En saknad Lottis.Jag & Lottis.Norling på G, och det ääälskar vi ju!!Anna och Jimmy.Jag och min Anna. :)Sofy & Jag.Malin och jag rockar loss på dansgolvet.
Två barns mammorna med flaskorna! ;) Haha, illa!Fullis Lina med den ´lilla´fläskläppen.Sören & Pirsen.Jag & Malin. ;)Stackars Pär råkar ut för det mesta han..
Men puss på min lillPär. ;)Det här var nog iaf liiiite värre..
Näst intill våldtäkt. ;)
Haha!! Kaviar vill också vara med och visa lite kärlek.
Men snygg Bengan!! ;)Olov med suuuper äckliga linser.
Tack för gårdagen!!
Åkte hem i tid, tog lång dusch och sedan film i sängen.

1 kommentar: