söndag 26 februari 2012

Lördag - Magsjuka Dag 2

Fredagen dukade jag upp med Nickes fin whiskeyn. Jag vääägrar magsjuk!Fredag-natten-mot-lördag var vi vaken, jag och lill viran. Tror det blev fyrtio minuters sömn. Sen vaknade nästa...
Men sååå S Ö T du är trollunge!!Tapper och glad trots allt.Upp och morgon mysa med prinsen. :)Tooook lunch! ;)
Crazy macaroni, hihi!Elvira sov sig igenom nästan hela dagen.. Ingen mat.. :(Braaa nooog S Ö T du med! ;)
Stor städade igår (Lördag) för Elvira var ju bra, eller hon hade fått i sig välling och lite yoghurt och inte spytt nå mer.. MEN!
När jag stod och bytte blöja på Elvira hörde jag hur Elliot åmade sig och gnällde.
Jag blev ju såklart jätte orolig men ahde fullt upp med en nedbajsad Elvira som inte ville byta blöja, sparkade och härjade som en galning. Ropade och ropade på Elliot. Tillslut kom han till mig grät och skrek, slängde sig på golvet och höll sog om ryggen. AAAAJ! vrålade han. Och herregud tänkte jag, nu måste vi in på akuten!!
Frågade om han hade ont där och han vrålar AAAH! Och tar sig gång på gång åt ryggen. Ålar fortfarande runt på golvet.. :( Alltså mitt hjärta hölll på att brista. Ringer mamma. Dom är snälla och kommer. Vi sitter i soffan ett tag, jag berättar, Elliot visar. Sen, TOOOK spyr han.
Kul, tack Gud. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar