lördag 11 februari 2012

Lördag på Arbra badhus. :)

Världens sötaste lilla trollunge!!
Alltså Elvira drar verkligen folk till sig.
Hon är alltid glad, nyfiken, framåt..
Sist var det på Öppna Förskolan när två barn ville vara med henne KONSTANT!
Känna, klämma, helst bära och pussa.
Nu idag på badhuset var det en liten tre-fyraårig flicka som bad sin mamma om och få gå fram och "klappa" på Elvira. Slutade med att dotten, mamman och mormorn stod och gullade med Elvira. Hahha! Sedan i duschrummet (var ganska mycket folk där då) alla gullade och skrattade med henne. Sa att hon var så söt och såå nöjd, och rund, och go och glá..
Ja, ni fattar! Är så stolt över mina barn. :)
Till och med han som jobbade där kom ut med en massa små leksaker till min lilla skrållunge. Små ankor, fiskar osv. De gillade hon! :)Elliot hade fullt upp med sin "kakkok", och om han hade nå roligt då?! ;)
Han ville inte gå upp!
Tack världens bästa brorsa för att du följer mig och hjälper mig med mina barn. :)
Skojj har vi!! Saknas en dock.. PIIIIIIM!! (mellansystern Josefin)Hittade en båt, Elliots stora lycka! Det var nog pricken över i:et denna dag. ;)
Den fick han sedan ta med sig ut till stora bassängen med Jakob.Elvira fick lite skjuts.
Tack mamma, Jakob och mormor för denna härliga dag!!
Åkte sedan hem och åt lunch och barnen sov.
Sedan på eftermiddagen åt vi yoghurt och Elvira dansar med och gör rörelser till hennes favoritlåt "Blinka lilla stjärna". Alltså fattar ni att min, snaaart, nio månader gamla dotter rör handen upp och ned och försöker göra lika rörelser som mig. Hon är otrolig!!
Hon är så med, och så medveten om ALLT. :)
Elliot sa också Fredrik här omdagen?!?
Hahah. Sa då att han inte får säga det när pappan kommer hem.. För vad ska då han tro? :P
Mamma, pappa och bror har åkt hem för en stund sedan.
Dom tittade in med pizza, då jag och brorsan var så sugen på de. ;)
Nu ska jag väl sätta mig i soffan med alla mina ljus och kolla på Melodifestivalen.
Är väl inte sådär jäääätte kul.. Men!
Det är ju typ... tradition?! Eller vad ska man kalla de?
I morgon blir det två årskalas. :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar