torsdag 2 februari 2012

Mitt liv, min familj, våran dag. :)


Kan svara redan nu:
- Nej, jag har inte lösögonfransar.
- Nej, jag har inte linser.
Jag har bara rätt så långa ögonfransar.
Sen har jag fått ärva min fars ögon. :)
Och Elin, min mascara heter Maybelline volum express lift-up mascara.
Jag & Nicko tokar oss.. Eller fular oss?! ;)
Efter lite film tittande, bil lekande så bestämde vi oss för att mysluncha lite på max.
Har så snälla och duktiga barn som sitter lungt, tyst och stilla.
Tittar efter pappa.Elliot hade med sig sin skoter.
Satt även vid fönstret närmast vägen så vi kunde hålla utkik på
alla andra fordon som brummade förbi. :)Min älskade lilla familj!
Har även denna dag sökt jobb. Duktig som man är! Haha.
Niklas coachar och puschar mig väldigt bra, FEEEG som jag är! :P
Åkt runt med lite CV:n.. Pinsamt!?!?! Ja!!
Men som sagt, jag måste ju faktiskt. :)
Hämtade även ut paket.
Ett med kläder och ett med hårprodukter. :DElvira i sin nya jacka. Såå sööööt! :)
Var rädd jag tagit "för liten" storlek så blev tvungen testa på storebror, stackarn! ;)
Men den ser ut och sitta bra på honom så då borde Elvira kunna ha den ett litet tag iaf.
Elliot ääälskade jackan, det gick knappt och få av honom den. :P

Köpte nya gardiner igår.
20:- på Rusta. Vilket fynd!!
Blev kanon bra tycker jag. :)
Elliot såg direkt imorse att jag bytt gardiner, sa till om det direkt.
Haha, han är för söt!! Kanske också kommer gilla inredning som mig?! :D
Nu ska jag ladda batterierna och mysa ner mig i soffan med min sambo.
Hoppas det är nå bra på tv:n!
Annars ska jag ta en dusch och lägga mig tidigt så man är pigg tills i morgon.
För då bär det av till Gävle med mina underbara flickor, Anna & Helen! :))
Som jag längtar! Hiih.
Hoppas morgondagen INTE blir sååå kall.. :/
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar