tisdag 21 februari 2012

Mackpremiär!

Jaa, JAG VET! Det kanske är lite sent.
Men har varit lite nojjig då hon inte har nå tänder, eller jo.. två!
Men när hon äter burkmat från 8 månader håller hon på att kvävas och spy av klumparna!! Super läskigt!! Så har väntat länge nog med macka nu.. Hon har inte ens fått testat rån. :s
Men det gick såå bra. Små små bitar med leverpastej. Nog för att hon inte verkade vara så förstjust i leverpastej. :P Blir smör nästa gång.Elliot ville också ha mellis. :)Har lillfingret utåt som en fin liten dam, exakt som mamman. ;)
Var och storhandlade på förmiddagen. Elliot ville verkligen inte följa med och sa till på skarpen flera gånger att han skulle till "gamm". Alltså gammelmormor.
Så jag tog telefonen och ringde och frågade om min mormor ville passa honom en stund. Och det ville hon mer än gärna!! :)
Handlade på Rusta och Coop.
Sedan åkte vi och hämtade honom. Som helst ville stanna hos sin gamm. :P
Medans barnen sov satt jag ute i solen idag och kollade kataloger. Letar en tunnare overall till lill skrållan.. Får se hur vi gör.
Sedan åkte Niklas då efter att vi städat av.. Tungt som vanligt! :(
Mamma och pappa kom vid sex. Pappa och jag drack kaffe. Sedan la vi barnen och jag och mamma gick och solade. :) Sedan har vi kollar bandy och ätit pop-corn! :)
Tack för sällskapet!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar