lördag 11 februari 2012

Haft en helt underbar förmiddag med barnen, mamma, Jakob och min mormor på Arbrå badhus. Var så fruktansvärt roligt, och barnen ÄLSKADE det! :)
Morgonen började dock lite tokigt. Hade tänkt försökt åka nio, men Elliot tog sovmorgon till fem över halv nio, haha. Och då tror jag att han vaknade av att jag skramlade i köket.
Försökte e han frukost, men han ville inte ha. Han ville kolla på Bob, så jag satte han snällt framför Bob i hopp om att han skulle äta sin frukost, men nej nej.
Sedan ville han inte byta blöja, inte klä på sig sina kläder och han ville absolut inte på nå badhus!! Han ville vrå hemma och leka med sina bilar, sen ville han att Jakob skulle komma. Försökte flera gånger förklara att Jakob också skulle på badhuset.. men men..
Kul och lugn start då alltså, för en redan stressad mamma. :P
Efter lite om och men hade jag iaf fått i honom två korv skivor, två tuggor av mackan, lite juice, kläderna och ytterkläderna. Sedan fick han leka ute på bron med sin lastbil och spade medans jag klädde en lite lättare-att-handskas-med, Elvira. Sedan trök jag ner Elliot i vagnen. Världens vråååål, skriiiik och sparkande protest. Fick iaf med mig båda barnen, vagnen och den stora badväskan till bilen.
Väl i bilen var Elliot en super glad oh trevlig liten kille igen. Blev ännu gladare då vi hämtade upp 'gamm'. :)

Har Busat och badat i massor. Elvira fick lunch där borta och vi andra mumsade frukt. Sedan bra det av hemåt. En trött Elvira somnade snällt i bilen.
Elliot och jag lagade lunch, och nu sover båda barnen. Jag är bra nog trött och sliten. får se om man hinner vila nå.

Ska försöka orka läggs ut bilderna ikväll. ;) Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar