onsdag 22 februari 2012

- Så var det dags, igen...


Lill sessan växer så det knakar, och det har det även gjort i hennes overall.
Den har sprukit sönder.. Trök! Och så synd på en fin overall.
Men men. Måste ändå ha en större coh en tunnare nu. Och är så nöjd med Elliots den här galon overallen så fick bli en till sån. Älskar att ha dom lika! :) Och älska rosa!! Nog för att Elliot har en svart, det bestämde pappan i fjol. 449:- är ett bra pris!Sen kunde jag bara inte motstå de här setet!! Det är såå sött! Och tufft! Och lite gammalsdags på nå vis. Blev detta också till min skrållunge. :) 229:-
Har inte direkt en ny bikini tills vi åker. Men tänker inte unna mig någon heller..
Men så hittade jag denna för 50:- och det kan det ju vara värt..
Sorry sissie! ;)

Även denna fyndade jag hem. Tror det var sista tillochmed, för nu fanns den inte.
95:- ett riktigt kap. Jag som älskar när det inte sitter åt osv.
Varit på Öppna Förskolan idag med Malin och barnen.
Alltid lika trevligt!! :)
Kommer bilder ikväll. :) Nu ska jag snart väcka barnen för lite mellis och sen ska vi ner på polisstationen och hämta ut våra pass. Wiiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar