söndag 26 februari 2012

Söndag - Sjukdag 3

Bilder sen gårdagen.
Jag och mitt älskade "stor" hjärta. :)Dom bytte av varandra. Så när Elvira sov hade jag egentid med Elliot och tvärsom. Mysigt! Men jag hade kunnat behövt lite sömn. :PJag och mitt "lilla" hjärta. :)Chockerande söt! ;)Får lite yoghurt, men det går inte i mycket.. :(Trött, febrig, snorig.. en sjuk mamma.Måste bara säga hur mycket jag älskar min orkidé som jag fått av Niklas.
Den är inte fejk, som många tror. Utan äkta!
Och den är såå fin! Och har levt länge för att bo hos mig. ;) Haha!
Den ger mig glädje på nå vis.. ;) Haha!
Elliot pysslar om sin mamma med att pilla med håret..
Vilket han vet jag äääälskar!! GO UNGE!!
Nu har jag återigen bäddat nytt i sängarna.
Elliot har duschat och fått ny pyjamas. Så hoppas alla baskelusker är borta nu!
Ingen har spytt idag, vilket är underbart!!!
Nu är det bara hålla tummarna att jag klarar mig.
Har ju feber och snoren rinner. Och är allmänt klen och seg.
Men i morgon ska jag vara pigg och frisk!! :)
Lägga mig tidigt ikväll.
Båda barnen somnade snällt sju, tack och lov! :)
Trodde aldrig jag skulle överleva dom här dagarna, men otroligt nog gjorde jag de!
Känner mig lite små stolt över mig själv, så diplom till mig. :P Haha!
Peppar peppar, att det värsta är över nu och att det vänder och vi blir friska snabbt! :)
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar