onsdag 29 februari 2012

Valboshopping med Caroline & Linus.

I morse kom Caroline och Linus och hämtade mig för en tur till Gävle.
Mina små hjärtan fick vara hemma och mysa med pappan. :)
Redan i bilen pratade Linus och att han skulle köpa en hund, så första affären blev IKEA. Och där fann han sin ´soul mate´. ;) hiih!
Sedan lunchade vi där.
Mums med köttbullar tycker Linus. :)
Gick sedan ut och så blev det ytterliggare ett vagn köp för min del.
En till Carena vagn som är enkel att fälla ihop osv. Ville ha en till tills vi ska resa.
Denna är röd och rosa, en riktig tjej vagn! Men det är viran för en gångs skull värd. :) Hon som får ärva och ha så mycket ´killfärger´ändå.
Kanske kommer bilder på den i morgon. :)Hittade solbrillor till kidsen, ett par röda och ett par vita.
Elliot och Elvira älskade dom!! ;) Och så snygga dom var i dom!
Blir perfekt i Egypten. ;)
Vet att Elliot inte skulle ha nå mer.. Men denna t-shirt har jag kollar länge på!
Och byxorna är tunna, bra i Egypten där det är varmt men blåser!Tre tights, användbart!En utav de finaste bodisarna nånsin! Älskar sånt här. :)
Och så ett par tuffa jeansleggins.Denna top var ju bara fööör söt och sommrig!Jag köpte denna spets top. Är såå otroligt grymt snygg i verkligheten!
Föll direkt!!Saknade mina små godigar så enormt mycket idag.
Men hade lite extra energi och glädje efter denna härliga dag. :)
Tack så jätte mycket för idag C. :)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min Nickopicko!
Godnatt!

1 kommentar: