måndag 20 februari 2012

Rockabilly brud?! Fler tattoos.. eller?!

Jag ääälskar den här stilen!
Alltså verkligen. Tyvker det är asläckert!
Frågan är om man vill vara/se ut så här jämt..?!
Vill verkligen göra fler tatueringar, det är redan klart.
Elliot & Elvira ska finnas på kroppen snarast!!
Men min sambo som inte är så för tatueringar säger EN till. Sen är det klart!
Hm!! Jag har en nere på magen, en i svanken och en mellan skuldrorna.
Men jag funderar på att göra en fram på bröstet som jag har på bilderna?!
Kanske även en på armen?
Vill ju inte vara så tatuerad OM jag nu någonsin ångrar mig och vill gifta mig.
Då vill jag vara så naturlig och enkel som vanligt...
Svårt fall!
Vad tycker ni??
Är det för mycket??
Tips och förslag mottages gärna! :)

5 kommentarer:

  1. Taack :)

    Vad fin du är på bilderna :)
    Jaa det tycker jag verkligen, supermysigt :)

    SvaraRadera
  2. Åh Jenny, du är så fin som du är! Gör en tatuering med barnens namn, det räcker :) En sån tatuering är ju tidlös, det är ju ingen du kommer att ångra. Å som sagt, du är fin som du är! Och är du inte
    riktigt hundra på en tatuering - gör den inte! Kram på dig :)

    SvaraRadera
  3. Absolut inte fram på bröstet!!! Vad tänker du med? :o dom ska gå att dölja om/när det behövs.

    SvaraRadera
  4. Klart du ska gadda dig, tvivlar inte en sekund på att du dessutom skulle passa med en halv sleeve! :D
    Jag ska göra en rejäl gadd snart med barnens namn, men den hamnar på vaden! Jag är precis lika "fjantig" som dig och tänker att OM jag gifter mig så vill jag inte ha synliga tattueringar! :p Haha! Kramar

    SvaraRadera
  5. När jag ändå har "förvillat" mig in här så måste jag ju bidra med en kommentar!
    Svaret är ja! Sexigare stil på tjejer finns inte, och tattisar är skitsnyggt ;-).. Men välj dom med omhu och motiv som du kan stå för och gillar såklart!

    Hälsningar från Norge

    SvaraRadera