onsdag 8 februari 2012

Kvällskvisten - Badbilder

Lagade fiskgratäng och potatis idag. Och guuud så gott det var!
Får man säga så om sin egen mat?! Haha! Mums var det iaf. ;)Busar på i sängarna medans mamman sorterar kläder.Myyyyyyys!Mins små godingar!!Hahaha, så här gör hon jämt nu och heeela tiden!
Måste komma tänder. ;)"Men nee mamma!". ;)Plask och bus!Behöver jag ens nämna syskonkärlek ?! ;)Ren och fin!Måste känna och klämma lite på idolen (brorsan). "Little Princess" och jaa, det är du det hjärtat mitt!Min super sötis!!
Barnen sover nu sött. Jag är nyduschad. Har sån fruktansvärd huvudvärk!!
Vette tusan vart den kommer ifrån? Helvetet?!
Ont gör det. Har tagit två alvedon, men vill inte hjälpas.. :/
Ska försöka blogga här och titta runt lite och sen lägga mig tidigt.
Men, vet hur jag är.. Kommer bli sent som vanligt.
Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar