lördag 4 februari 2012

Sitter just nu som en degklump i soffan. Blöt doftande hår, har alltså nyss duschat. Tog en lång, varm och skön dusch! Välbehövligt då man bara behöver titta på termometern som visar -20. Huuua!!
Vi har inte varit ut på hela dagen, det känns inte alls angeläget eller särskilt behövligt med friskluft. Inte om man vill riskera att näsan eller lungorna fryser ihop!
Istället har jag gått i genom barnkläderna. Oavsett om man vill eller inte så kan man ju inte spara allt, allt, allt. Det går bara inte. Så nu har jag sålt lite till vänner och resten ligger på fb. :)

Kollat Melodifestivalen... Alla var såå himla bra så hade svårt att bara välja en enda som jag skulle rösta på. Så jag röstade på allihopa, såå bra var dom!
Jaa, eller?! Melodifestivalen, vilket skämt!!! Och ändå tvingar man sig själv att sitta här, år efter år. :P

I morgon ska Elliot spendera sin dag med sin farmor och farfar för första gången. Och Elvira med sin mormor och morfar. Som alltid tycker jag att det är pest och pina att behöva lämna ifrån mig mina små hjärtan.. men men, dom säger det är bra för mig, och även för dom. Jaja. :(
Själv ska jag bli bortrövad av min sambo... Tycker så synd om honom som vill hitta på nå med bara mig och skämma bort oss lite och så är jag så anti. Men är så gärna hemma med barnen och bara myser! Men men. Ska försöka släppa på kontrollbehovet och slappna av och ha roligt med Niklas.
Tror vi ska till Gävle en sväng faktiskt.
OM vädret tillåter! Jag tänker inte riskera att barnen ska behöva förlora båda sina föräldrar! Nu ska jag mysa, eller rättare sagt fortsätta spela wordfeud, Hahaha. ;)
Skriver kanske mer i morgon!
Usch, har ont i magen för jag är så nervös inför morgondagen. Fjollig jag är!!
Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar