måndag 20 februari 2012

Kylig förmiddag med promenad ner på stan.

På förmiddagen packade vi ner våra små sötnosar i den "nya" vagnen och promenerade ner på stan. :) Var bra nog kyligt tyckte fryslorten Jenny! :PPå stan shoppade vi lite, och så blev det såklart korv. Smaskens! :P
På hemvägen myste Elliot med sin syster!!Våra älskade små godingar!!Elliot somnade snällt i sin säng när vi kom hem.
Men! Vildamatilda var det ingen idé med. Hon klättrade runt i spjällsängen som en liten apunge, som vanligt. :P
Men eftersom slarv pappan gjort så Elliot tappat en utav sina Lindberg vantar packade jag ner Elvira i vagnen och gick på jakt för att leta den. :)
Och Jenny med sjättesinnet visste ju vart den låg. ;) Hahah!
Pratade även med en sköterska på vägen dit.
Sötaste!Efter en stund somnade hon snällt i vagnen. :)
Träffade på en massa tokigt folk som jag ofta gör vid Höghammar, suck.
Måste sluta gå där!
Pratade iaf med två små grabbar i 10-12års åldern och när vi skiljdes åt skrek dom efter mig:
- Du är världens snyggaste tjeeeej!!
Jag gapar. Vänder mig om och tittar. Dom står och gormar åt mig.
OMG, tänkte jag. Här någonstans bor deras föräldrar.. Dom måste ju tro att jag är en pedofil eller nånting som går här och raggar runt på små pojkar.. Han gormar igen: - Hörde du de?!? Väääärldens snyggaste tjej!
Jag la benen på ryggen och sprang med vagnen. Haha!
Fullt ös!!
Efter sovning blev det mellis. Sedan klädde vi oss och min lilla familj skjutsade ner mig till tandis. Inga hål, aldrig haft! :) Och allt annat såg för övrigt riktigt fint ut! Skööönt. Var lite rädd att jag fått ett hål, för har som ett svagt strek i en tand som jag inte kan borsta bort. Men det var bara en liten missfärgning.Sedan åkte vi på Dollar och A&H. Dom hade ingenting som vi behövde.
Eller tvål och lyktljus. Trööök! :P Men spar ju pengar iaf då.
Nu ska vi kolla taxfreen! ;)
Tjaaaooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar