onsdag 15 februari 2012

vagnköp. :)

Idag har vi storhandlat. Sedan var vi och köpte en syskonvagn. En emmaljunga. Jätte fin och i dugligt skick! :) ett riktigt kap anser jag. Har dock inte hunnit testat den än. Men ska väl försöka hinna med en runda i morgon. :) när vi var ute och åkte (i jakt på vagnen) så hittade jag mitt drömhus! Åh, så fint! Ge mig det!! :) ska snoka reda på vilka som bor där och åka dit och bråka på dom. ;)

Haft vårat alla hjärtans Dag mys idag. :) Lagade potatisgratäng, helstekt fläskfile med fyllning och så tszatsiki. Mums!!

Niklas gillade nougatkakorna som jag vakade åt honom! :) huvudsaken de, men dom var hård som sten. ;) Hahah!
Och jag fick faktiskt en Escada parfym! :D när han kom och la sig inatt smög han fram de lilla paketet. ;o så han kan han också! Glad och chockad blev jag! :) Han blev väääldigt glad för blommorna och chokladen han också, lite rörd skulle jag tro. ;)

I morgon hade vi tänkt åkt på Arbråbadhus, men dom öppnade inte förän 13:00. Kasst!!! Så vi hoppar det och åker ner på polisstationen och gör pass istället. Bär ju snart av till lite varmare breddgrader. ;D Galet!
På eftermiddagen följer jag med min älskade lilla mormor till sjukhuset i Söderhamn. Känner jag oss rätt blir det väl en runda på e-center.

Diskuterar jobb nu.. det är inte roligt. Jag blir bara irriterad. Niklas bara eltar att det finns jobb om man vill osv. Men alltså han verkar inte fatta dagens sanning. DET ÄR INTE LÄTT!!
Har så jävla många vänner med åtminstone gymnasieutbildning och det är i stort sett kört att få jobb. Men men.. måste lägga ner denna diskussion innan jag stryper honom. :P

Gick en trevlig och KYLIG promenad med mammsen. :)
Skööönt var det! Äter konstant, och bara en massa skiiiit! Och rör mig verkligen ALDRIG! Så det behövde jag verkligen.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. De är ju skit svårt att få jobb ju, jag har inte ens slutgiltiga gymnasiebetyg.. men gick komvux vård efter jag varit mamma ledig, och tack vare praktiken vi hade har jag fått jobba, och typ alla som jag gick med får jobba tack vare praktiken.. Så har man vart hemma i flera år är de ju skit svårt, jag gruvar mig typ redan hur de ska bli för mig att komma in mig i jobbmarknaden igen... Så stå på dig om att de inte finns nå jobb, för det gör typ inte de!! Men håller tummarna för dig :)

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg Jenny, och vilka fina barn ni har! :) Kram

    SvaraRadera