tisdag 7 februari 2012

Våran förmiddag ute. :)

Det bästa som finns i heeela vida vääärlden är att få morgonmysa med min älsklingar!
Det är L Y C K A de. :)Elliot fick en ny favorit på tv:n, Byggare Bob! :)Klädde en trött liten tjej, dags att inviga pulkan!
Vet att det är illa att hon inte fått åkt än.. Men men.
Är man själv så är man. Och drar ju alltid Elliot om vi ska någonstans.
Annars blir det livat, om man säger så. :P
Elliot laddar på sin racer. ;)Mammas älskade små hjärtegryn!!Elliot skulle gå själv. Efter en stund kom han till mig och bad om att få dra sin syster.
Och det gick ju.. inte! På tok för tungt. ;)
Men bra kämpat Elliot! hiih.
Killen som ALLTID ska gå där ingen annan har gått!
Han älskar nysnö, då får han gå och spåra hur han vill. ;)Tror lill lotten var lite trött också.
För han kom till mig fleeera gånger och ville bli buren.
Men jag bar han bara en stund.
Känner att det är viktigt att han får träna på de lite "hårdare och tuffare" viset då det snart är dags för dagis. Och där bär dom inga två-åringar!
Lekte med vanten i snön, det var en grävskopa, såklart!!
Men så höll han på att dyka ner på huvet, därav den skräckslagna minen. ;)Väl hemma gick jag & Elvira in och började med lunchen.
Niklas och Elliot stannade kvar ute på våran gård och lekte lite med snön och Elliots stora lastbil. :)
En jätte härlig dag med min underbara lilla familj!!
Nu har Niklas åkte igen och det sved i hjärta och själ.
Denna gång kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, kändes så tungt.. :(
Fyy faan! Men men.. Ska försöka hålla modet uppe.
Elliot testade då mammans tålamod bra nog nu på eftermiddagen.
Störde och väckte Elvira. Osv.
Fick besök av mamma och bror vid sex tiden. Dom hade med sig semlor, så nu har man syndat, IGEN! ;) Men äsch! Vi lever bara en gång, och GÖTT är de!
I morgon ska vi leka med Caroline & Linus, och det var längesen!
Har saknat dom!! :)
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar