torsdag 16 februari 2012

Tack mina älskade bloggläsare, vänner och bekanta!

Ja, jag vill tacka er för era kommentarer här (även om det inte verkar funka för alla), sms, chatt på wordfeud, fb och mejl. Jag får så mycket bra råd, peppning och blir glad av att ni lägger ner tid och energi. Taaack! :)

I morse var familjen seg klara redan klockan kvart över nio. Jag trodde det knappt själv när jag tittade på klockan. Det har nog aldrig hänt, utan stress och en bestämd tid att passa då. :P Så vi åkte ner på stan och strosade runt tills polisstation och stan öppnade.
Hos polisen gjorde vi nya pass. Och guuud så duktiga barn vi har. Väntade lugnt och stilla, och satt så snällt när vi tog korten. :)
Sedan gick vi på systemet då det är paaaarty i helgen. ;D Hihi. Köpte också en ny mascara.
Efter det svängde vi förbi Kvantum och jag fick unna mig en sallad. Lycka! ;) Hahaha.

Åkte hem och gjorde lunch till övriga, la sedan barnen. Och då rörde jag ihop middagen.
Sedan kom mormor och plockade upp mig. Jag körde hennes bil. Följde henne på ögon i Söderhamn. Efter det åkte vi, såklart, ut på e-center och gick på Ö&B och Barnens Hus. Elliot fick ett "Bygggare-Bob" fordon av sin gamm. Hans gammelmormor, Min mormor alltså! :) Jag hittade lite scraap grejer, hade tänkt börja pyssla med de igen, då jag mår bra av att pyssla och skapa lite. Jag hittade också ett bilgarage våning till Elliot, svårt att förklara. ;)
Dök även in på Barnens hus och där köpte jag lite såna där fejk tatueringar. Kan vara skojj att tatuera sig lite till rockfesten i helgen. ;)

Körde även hem. Vart lite snökaos och ovan mormors Volvo pärla, men det gick bra. :) Åt middag med min lilla familj som väntat in mig tills jag kom hem. :)
Efter det droppade dom in en efter en, först barnens farfar, sen farmor och sen morfar.
Hade dom här tills det blev läggdags för barnen.
Nu håller jag på att tvätta. Men annars ska jag bars sitta här i soffan, såå trött. Och frysen! Tänt en massa ljus! Ska nog mysa ner mig under filten snart! :)

I morgon ska jag till mamma och färgar håret och klippa mig. Förhoppningsvis kommer även Elin och sminkar mig. ;) måste ha lite hjälp med rocksminkningen till lördag. ;) Hahaha. Mycket om lördagen nu.. men sjuuukt taggad!!! :)

Sen ska Niklas ut med sin firma och äta och sedan bandy. Jag hade också vellat varit på bandy!!! Är ju derby. Men men.. är hemma och lägger barnen jag. Ska mysa på med dom så gott jag kan, då vi lämnar bort dom lördag till söndag.

Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar