fredag 17 februari 2012

VILL HAAA!!

Egentligen borde man ju spara pengar..
Då vi snart åker till både Egypten och England..
MEN! Jag kan inte låta bli att vilja HA!


Hur tuffa som helst till min prins!!
(KÖPT)
Även dessa Bamse jeans. Såå fina!
(KÖPT)

Vill verkligen ha denna söta tills sommaren åt min prinsessa!
(Kommer nog att köpa)Denna tycker jag är fin och användbar till jeans!!
(eventuell köp)
Hur fina strumpbyxor som helst!!
(eventuell köp)
Är väl helt okej. Inte att dö för, men söt!
Däremot denna! Jag som älskar filmen "Aristocats" eller hur de stavas. :)
Gjort sedan jag var liten. Har ju alltid varit toookig i katter!
Men denna är slut såld.. :(

1 kommentar:

  1. Åh, det finns ju såå mycket fint. Man vill ha allt! haha Byxorna högst upp har Trisse med, skitsnygga! :)

    SvaraRadera